- Produkto (paslaugos) raktažodžių analizė
- Tinkamiausios reklamos Facebooke formos parinkimas
- Efektyvių reklaminių tekstų kūrimas
- Tinkamų vizualų atrinkimas
- Tinkamiausių auditorijų Facebooke parinkimas
- Efektyviausios Facebook reklamos strategijos, tikslų parinkimas
- Facebook persekiojančios reklamos (remarketingas) sukūrimas
- Facebook reklamos rezultatų analizė ir optimizavimas
Facebook reklamų projekto rezultatai: didesnis LEADS’ų (skambučių, el. užklausų, chato pokalbių ir t.t.) skaičius, lengvai matuojami reklamos rezultatai, didesnis prekės ženklo žinomumas → augantis klientų skaičius, didesnės pajamos
Preliminari trukmė: 1 mėn.
Kaina: nuo 247 €
Facebook reklama
Facebook reklama, iš mano praktikos, yra pakankamai veiksminga priemonė smulkiems verslams. Facebook reklamos veiksmingumas padidėja komplektuojant ją su Google Adwords reklama.
Raktažodžių analizė
Norint pradėti reklamuotis Facebook socialiniame tinkle, pradžioje reikėtų atlikti Jūsų verslo raktažodžių analizę, t.y. su Google Keywords Planner ar panašiu įrankiu atrinkti daugiausiai potencialių klientų ieškomas frazes. Tai padeda orientuotis, kuriuos žodžius naudoti kuriant reklaminius tekstus bei kiek skirtingų reklaminių banerių sukurti.
Atlikę patys arba su marketingo eksperto pagalba tokią analizę matysite ir potencialių šios paslaugos ar produkto klientų per mėnesį skaičių – tai padės orientuotis parenkant Facebook reklamos biudžetą.
Reklamos formos parinkimas
Facebook reklama turi plačias galimybes renkantis Jūsų verslui tinkamiausią reklamos formą. Iš mano praktikos, dažniausiai smulkiems verslams tinkamos Facebook reklamos formos yra:
- Paveiksliukas + tekstas – dažiausiai naudotinas, kai reikia reklamuoti vykstančią akciją/nuolaidą, skatinti klientą spausti ar supažindinti klientą su produktu, prekės ženklu;
- Kelių paveiksliukų rinkinys (karuselė) – dažniausiai naudojama kai norima reklamuoti akciją kelioms produktų grupėms vienu metu ar pristatyti kelis produktus vienu metu;
- Video ar slideshow – dažniausiai naudojama, kai norima pristatyti naują produktą, didinti įmonės žinomumą/gerinti įvaizdį;
- Registracijos forma (Lead Ad) – dažniausiai naudojama, kai norima gauti susidomėjusio kliento el.pašto adresą/telefono numerį.
Kadangi smulkių verslų marketingo biudžetas ribotas, visada siūlau orientuotis į pardavimų didinimo tikslus, tam tikslui ypatingai gerai tinka paprastos paveiksliuko su tekstu Facebook reklamos, o brangesniems bei personalizuotiems produktams ar b2b verslams (įmonės, kurios parduoda kitoms įmonėms) gerai veikia Facebook Lead Ad reklama, kurios dėka susirinksite susidomėjusių klientų kontaktus bei galėsite Jiems skambinti/siųsti konkrečius pasiūlymus el. paštu.
Facebook reklamos turinys
Prie tinkamiausios Facebook reklamos formos pritaikomas įtaigus ir efektyvus tekstas, kuris turėtų:
- būti sudarytas iš kliento dažniausiai naudojamų frazių bei lengvai suprantamas;
- būti įtaigus ir vestų klientą link konkretaus veiksmo (“spausk”, “registruokis”, “sužinok daugiau” ir t.t.);
- atskleisti kliento labiausiai vertinamas naudas/vertes (nuolaidos, terminai, ribotas kiekis ir t.t.).
Parinkus kelis tekstų variantus yra pritaikomas tinkamas paveiksliukas, nuotrauka. Kadangi smulkiųjų verslų prekės ženklai nevisada lengvai atpažįstami, paprastai rekomenduoju paveiksliuke naudoti ir prekės ženklo logotipą bei kelis aktualiausius klientui pagrindinius žodžius (dažniausiai tai nuolaidos dydis ar produkto kaina, ar kitos vertės klientui).
Facebook reklamos auditorija
Paruošus kelis vizualus bei tekstus, reikia parinkti tinkamiausią Jūsų verslui auditoriją. Jei neturite susiskirstę savo klientų į segmentus, čia praverstų marketingo specialisto pagalba segmentuojant Jūsų klientus, nes nuo pasirinktos auditorijos priklausys ir reklaminės kampanijos tikslai bei kaina. Facebook tinklas leidžia skirstyti klientus pagal įvairias kategorijas, todėl kuo tikslesnis segmentų apibūdinimas užtikrina geresnį reklamos spaudžiamumą.
Reklamos tikslas ir kainodara
Parinkus tinkamą Jūsų verslui auditoriją, reikia išsirinkti reklaminės kampanijos tikslą. Kampanijų Facebook reklamose tikslai parenkami pagal pačios reklamos tikslus, o šie dažniausiai gali būti:
— žinomumo didinimas;
— įvaizdžio gerinimas;
— pardavimų didinimas;
— skaitytojų įsitraukimo didinimas.
Parinkus tinkamiausią Facebook reklamos tikslą belieka išsirinkti efektyviausią kainos strategiją – Facebook leidžia rinktis pakankamai skirtingus kainodaros variantus (mokėjimas už paspaudimą, už konversiją ir t.t.). Jei neturite patirties Facebook reklamoje, šioje vietoje marketingo eksperto pagalba galėtų padėti sutaupyti Jūsų rinkodaros biudžeto lėšų, nes kainodaros būdo nustatymas turi didelę įtaką bendrai reklaminės kampanijos kainai ir efektyvumui. Esu administravęs daugiau nei 70 Facebook reklaminių kampanijų, todėl iš praktikos galiu pasakyti, kurios kainodaros strategijos Jums galėtų tikti.
Persekiojanti Facebook reklama (Facebook remarketing / Facebook retargeting)
Kadangi daugelio klientų sprendimo pirkti priėmimo procesas dažniausiai užtrunka bent kelias dienas, t.y. klientas sprendimą pirkti priima ne iš karto, verta lygiagrečiai su Facebook reklama “paleisti” Facebook persekiojančią reklamą. Facebook remarketing – tai vaizdinė persekiojanti reklama, kuri rodoma Facebook platformoje tik tiems klientams, kurie jau lankėsi Jūsų interneto puslapyje. Tokios reklamos dėka būsite tikri, kad Jūsų reklama bus pakartotinai rodoma klientams, kurie nusprendė atidėti sprendimą pirkti.
Facebook reklama – kaina
Facebook reklamos kaina priklauso nuo įvairių faktorių: pasirinktos kainodaros strategijos, pasirinktų tikslų, reklamos formato, tekstų, vartotojų įsitraukimo ir t.t. Kaip rodo mano praktika, vienas paspaudimas paprastai kainuoja 0,10-0,50 €.
“Paleidus” Facebook reklamą, būtina kas mėnesį ar dažniau optimizuoti reklamos skelbimus, t.y. pakeisti prasčiau pasirodžiusių reklamų tekstus ar paveiksliukus, patikrinti pasirinktos kainos strategijos efektyvumą bei ieškoti būdų kuo labiau atpiginti paspaudimą. Nereikėtų pamiršti ir kokybinių tokių reklamų vertinimo kriterijų:
- paspaudimo procentas (CTR);
- bounce rate (lankytojų išėjimas po pirmos nuorodos atsidarymo);
- tikslų įgyvendinimo procentas (dažniausiai iškeliami tikslai: “aplankyta kontaktų skiltis puslapyje”, “įsidėta į krepšelį”, “nupirkta”, “skambinta”, “rašyta užklausa”, “spaustas el. pašto adresas” ir kt.).
Nežinote, kiek konkrečiai galėtų kainuoti Jūsų verslo Facebook reklama? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų poreikius pateiksiu Jums tikslią kainą ir terminus