Trumpa ir greita marketingo pagalba bei momentiniai patarimai labai konkrečiais rinkodaros klausimais, pavyzdžiui:

— Kokį reklamos vizualą dėti?
— Kokį tekstą rašyti į reklamą?
— Kaip patiems pasileisti Google reklamą?
— Kaip patiems paleisti Facebook reklamą?
— Kokia turi būti kaina?
— Kokia turi būti naujos interneto svetainės struktūra?
— Kaip atlikti klientų tyrimą?
— Kada geriausia reklamuotis?
— Kur geriausia reklamuotis skiriant iki 50 €/mėn.?
— Kaip vertinti, ar reklama pasiteisino?


Momentinių konsultacijų rezultatai:
greita ekspertinė nuomonė, abejonių “ar mes teisingai darome?” pašalinimas, į konkrečius klientus orientuota komunikacija → efektyvesnis rinkodaros biudžeto panaudojimas, augantis pelnas

Preliminari trukmė: atsakytas klausimas per 2 val.

Kaina: nuo 19 € už klausimą  

Greiti marketingo atsakymai

Turbūt kiekvienam smulkios ar vidutinės įmonės vadovui pažįstamos situacijos:

  • Gavote pasiūlymą reklamuotis už pusę kainos lauko ekranuose. Reikia per savaitę apsispręsti, ar verta?
  • Reikia sukurti reklaminį banerį Jūsų Facebook reklamai – turite nuspręsti, kokį tekstą ir kokį vizualą dėti?
  • Reikia sukurti 15 s audioklipą radijo reklamai – turite nuspręsti, kokį tekstą siųsti įgarsintojui bei kur gamintis reklamą?
  • Norite reklamuotis radijuje, bet nežinote kurioje. Radijo stočių pasiūlymai panašūs. Kaip išsirinkti?
  • Norite atlikti klientų tyrimą, bet nežinote nuo ko pradėti?
  • Norite patys pabandyti Google Adwords reklamą, bet nežinote kaip tai greitai padaryti patiems?
  • Vis dar tikite, kad Facebook Like&Share konkursai atneša beprotišką sėkmę, bet norėtumėte pasitikrinti, ar tai tiesa?

Kadangi dažna smulki ar vidutinė įmonė neturi atskiros marketingo vadovo/vadybininko pareigybės, jos kasdien susiduria su panašiais į šiuos klausimais. Galimybė pasikonsultuoti labai trumpais ir aiškiais Jūsų verslo klausimais su marketingo ekspertu gali atverti kelią į kūrybiškesnius sprendimus bei pamatuotus rezultatus. Esu griežtas marketingo priemonių efektyvumo matavimo šalininkas, todėl tikiu, kad net trumpas marketingo koučingas Jums suteiks naujų minčių dėl esamų sprendimų bei galimai suefektyvins ateities marketingo investicijas.

 

Marketingo klaidos – kaip jų išvengti?

 

Per savo ilgametę marketingo praktiką esu susidūręs su begalybe neefektyvių marketingo sprendimų pavyzdžių, kurių galima būtų išvengti nors ir trumpai pasikonsultavus su marketingo praktiku. Kelios lig šiol pasitaikančios smulkių įmonių klaidos:

  • Reklama viename lauko stende magistralėje
  • Reklama radijo stotyje 1-2 kartus per dieną, 1 savaitę per mėnesį
  • Tikėjimas organiniais Facebook postais bei Facebook Like&Share konkursai
  • Nepamatuotas noras turėti ne vien interneto, bet ir offline reklamą (stendai, radijas, TV)

Kaip ir visur, taip ir marketinge – klysti yra žmogiška ir nėra gėda, svarbu surasti argumentų, kodėl tai yra klaida ir padaryti tam tikras išvadas. Savo marketingo praktikoje esu klydęs ir tuo galiu Jums būti naudingas, nes jau iš savo ir kitų klaidų žinau, kurie rinkodaros sprendimai nepasiteisina.

Nežinote, kiek kainuotų marketingo koučingas/trumpi patarimai? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų poreikius pateiksiu Jums tikslų pasiūlymą, kainą ir terminus