Lauko reklamos specifika – TOP6 klaidos

Taip jau išeina, kad marketingistų profesinė liga – visada atkreipti dėmesį į matomas reklamas ir suvokti jų tikslą bei jas kritiškai vertinti. Be abejo – kritikuoti lengviausia, […]

reklaminio teksto rašymas

Teksto lygiavimas ir DIDŽIOSIOS RAIDĖS

Teksto lygiavimas interneto svetainėje yra vienas faktorių, lemiančių kliento patogumą bei gebėjimą greitai perskaityti ir suprasti informaciją.   Teksto lygiavimas – lygiuoti iš abiejų pusių ar tik […]

Reklamos tekstai

Ką naudoti tekstuose: “mes” ar “jūs”?

Dažnai net nesusimąstome, ką reklamos tekstuose (copywritinge) efektyviau naudoti: įvardį “mes” ar “jūs/tu”. Pasirodo, jau buvo atlikti tyrimai ir jie parodė atsakymą.   Reklamos tekstai su “Jūs”  […]

kainodaros metodai ir kainodara

Kainų didinimas arba verte grįsta kainodara

Ar būna per mažos kainos? Būna. Ir gana dažnai. Galbūt po 2008 krizės arba šiaip iš asmeninio suvokimo, kad kaina – svarbiausias apsisprendimo pirkti rodiklis, sutinku nemažai […]

Facebook reklama su Lead Ads

Kaip rinkti klientų kontaktus Facebooke?

Sutinku dažną verslininką, kuris ganėtinai liūdnai atsiliepia apie reklamą Facebooke: “neefektyvu”, “skirta tik jaunimui”, “per daug konkurencijos”, “dėl to neauga pardavimai” ir t.t. Iš tiesų, kiekvieno verslo […]