• Pozicionavimo/įvaizdžio aprašas
  • Užduoties dizaineriams kūrimas
  • Pagalba pasirenkant dizainerius
  • Patarimai renkantis logotipą/firminį stilių

 

Kuruojamo rebrendingo rezultatai: aprašytas pozicionavimas, įvaizdį atitinkantis logotipas/firminis stilius → vientisas prekės ženklo įvaizdis ir komunikacija, augantis klientų skaičius

Preliminari trukmė: 1-3 mėn.

Kaina: nuo 189 €

Prekės ženklo keitimas

Dažnai klientai rebrandingo procesą sieja vien su logotipo pakeitimu, nors iš tiesų rebrandingas apima kiek platesnį pačio prekės ženklo pokytį. Tai gali būti ne tik logotipo keitimas, bet ir pačios veiklos ar įmonės orientacijos pokyčiai.

 

Rebrandingą dažniausiai iššaukia gilesnės pokyčių priežastys, nei vien vaizdiškai pasenęs logotipas. Lietuvoje tai galėtų būti klientų ir jų poreikių pokytis bei pačios įmonės veiklos transformacijos, pavyzdžiui: įmonės pagrindinė veikla plečiasi ir atsiranda būtinybė vystyti atskirus prekės ženklus (savo laiku Lietuvos Telekomas/Teo įvedė atskirus prekės ženklus: VOX, ZEBRA, GALA), arba įmonė nusprendžia aptarnauti kitus segmentus (lietuviškasis Assorti.lt atvejis).

 

Logotipo atnaujinimas / logotipo keitimas

 

Be abejo, dažnesnis atvejis smulkioms ir vidutinėms įmonės Lietuvoje yra pats logotipo keitimas arba atnaujinimas (facelift’inimas).  

Išskirčiau tokias dažniausiai Lietuvoje pasitaikančias logotipo keitimo (facelift’inimo) priežastis:

  • Atsiranda pajamų kokybiškesniam logotipui. Tik pradėjus verslą dažnai smulkios ir vidutinės įmonės samdo pradedančius dizainerius, todėl pradžioje “nusipaišo” paprastesnį logotipą, o verslui įsibėgėjus – atsiranda galimybės samdyti labiau patyrusį dizainerį, kuris gali sukurti labiau įmonės veiklą atitinkantį šiuolaikinį logotipą;
  • Pasenęs logotipas. Besikeičiančios logotipų dizaino tendencijos atveda prie noro turėti šiuolaikišką logotipą, paprastai net po 3-6 metų galite jausti, ar Jūsų logotipas atitinka šiuolaikines dizaino madas;

Nusprendus keisti prekės ženklą ar net logotipą, visada rekomenduoju pasinaudoti proga ir formalizuoti įmonės įvaizdžio politiką, t.y. keičiant logotipą tuo pačiu apsirašyti raštu savo verslo pagrindinius pranašumus, stiprybes bei tai, kaip norime, kad mus atsimintų ar įsivaizduotų mūsų klientai išgirdus Jūsų prekės ženklą. Su marketingo eksperto pagalba Jūs galite susikurti 1-2 puslapių įmonės aprašą, kurį vėliau galėsite naudoti visoje komunikacijoje apie save: nuo interneto informacinių puslapių iki pardavimo partnerių ar darbo skelbimų svetainių.

 

Šis įmonės aprašas taip pat labai padės teisingai suprasti Jūsų užduotį dizaineriui ar agentūrai, kuri užsiims logotipo ar viso firminio stiliaus (brandbooko) kūryba. Turiu asmeninės praktinės patirties organizuojant logotipų atnaujinimo procesą šiems prekės ženklams: Technorama, Gintaro baldai, Lauresta, todėl galiu padėti ne tik aiškiai suformuluoti logotipo keitimo užduotį, teisingai išsirinkti tinkamą dizainerį/reklamos agentūrą, bet ir remiantis marketingo eksperto nuomone iš išorės pasirinkti geriausią iš siūlomų logotipų.

 

Logo kūrimas – dizaino agentūros vs. dizaineriai

Norint pasirinkti tinkamą dizainerį ar agentūrą, kuri Jums sukurtų ar atnaujintų logotipą / prekės ženklo vadovą, iš pradžių savo klientams patariu atlikti dizainerių / agentūrų apklausą, kurioje pagal tam tikrus individualius kriterijus galėsite išsirinkti 1-3 potencialiausius logotipo tiekėjus. Kriterijus siūlau naudoti įvairius, atsižvelgdamas į Jūsų verslo specifiką ir esamą situaciją, bet tai galėtų būti: dizainerio patirtis metais, dizainerio paišytų logotipų kiekis, panašaus įmonių dydžio ar panašios veiklos kurtų logotipų skaičius ir t.t. Visa tai padeda išvengti emocionalių sprendimų pasirenkant logotipo tiekėją.  

 

Iš patirties žinau, kad pasirašius sutartį su logotipą keičiančiu dizaineriu ar agentūra ir gavus kelis pirmus logotipų sprendimų variantus, būna labai sudėtinga vieniems nuspręsti, kuriuos logotipo variantus toliau vystyti, ir kurių atsisakyti, todėl marketingo specialisto pagalba iš išorės Jums sutaupys laiko dvejojant bei sumažins stresą pasirenkant logotipą.

Nežinote, kiek konkrečiai marketingo eksperto pagalbos reikia keičiant logotipą ar prekės ženklą (rebrandingas)? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir pagal Jūsų situaciją pateiksiu Jums reikalingiausią sprendimą.