Greitas pasirinktų atskirų probleminių klausimų sprendimas:

— Konkurentų analizė
— Įmonės klientų analizė
— Vartotojų sprendimo priėmimo pirkti proceso nustatymas
— Pozicionavimo auditas
— Produkto/paslaugos tobulinimas
— Konkurencinių pranašumų nustatymas
— Kainų nustatymas
— Psichologinės kainodaros pritaikymas
— Pardavimo kanalų auditas
— Komunikacijos kanalų ir formų auditas

BLIC trumpų konsultacijų rezultatai: greita ekspertinė nuomonė, greitas marketinginės problemos sprendimas → efektyvesnis rinkodaros biudžeto panaudojimas, didesnės pajamos, augantis pelnas

Preliminari trukmė: atsakytas klausimas per 2 val.

Kaina: nuo 89 €

Skubios marketingo konsultacijos

 

Kadangi nedažna smulki ar vidutinė įmonė turi atskirą marketingo vadovo/vadybininko pareigybę, jos kasdien susiduria su dilemomis, kaip spręsti aktualias savo verslo marketingo užduotis. Daugelis smulkių/vidutinių įmonių vadovų patys prisiima atsakomybę už visus marketingo srities klausimus (produkto sandarą, pozicionavimą, kainodarą, komunikaciją ir t.t.). Šiuo atveju trumpa marketingo eksperto konsultacija konkrečiu klausimu galėtų suteikti smulkiam verslui platesnę puokštę galimų marketingo sprendimų.

Galima tiek atskirų Jūsų verslo marketingo užduočių analizė, tiek bendra Jūsų verslo apžvalga marketingo praktiko iš išorės akimis. Mano rekomenduotini klausimai, kuriuos galima nagrinėti Jūsų įmonėje:

— Konkurentų analizė (panašumai ir skirtumai)
— Įmonės klientų analizė (segmentavimas)
— Vartotojų sprendimo priėmimo pirkti proceso nustatymas (kliento elgsena nuo problemos atsiradimo iki pirkimo)
— Pozicionavimo auditas (įmonės įvaizdis)
— Produkto/paslaugos tobulinimas (produkto koregavimo galimybės)
— Konkurencinių pranašumų nustatymas (žemi kaštai ar papildomos vertės)
— Kainų nustatymas (elastingumas, nuolaidų politika)
— Psichologinės kainodaros pritaikymas (konkrečių produktų kainų korekcijos, atvaizdavimas prekybos vietoje/internete)
— Rėmimo komplekso analizė (pardavimų skatinimo politika, komunikacija, atsiliepimai)
— Pardavimo kanalų auditas (kur labiausiai apsimoka parduoti, kokie galimi nauji pardavimo kanalai)
— Komunikacijos kanalų ir formų auditas (kur labiausiai apsimoka reklamuotis, kokie turi būti tekstai, vizualai ir t.t.)

 

Marketingo auditas

Jei nežinote, kurią konkrečiai marketingo sritį Jūsų versle norėtumėte nagrinėti, rekomenduočiau atlikti trumpą viso Jūsų verslo/prekės ženklų marketingo procesų analizę. Tokios analizės rezultatas būtų preliminarus visų aukščiau išvardintų rinkodaros klausimų apžvelgimas per Jūsų verslo perspektyvą. Tokios trumpos analizės dėka Jums gali kilti naujų minčių dėl esamų verslo klausimų, taip pat po tokios trumpos analizės būtų lengva apsispręsti, ar pageidaujate toliau dirbti su manimi bei vystyti jau konkretesnes marketingo užduotis.

Nežinote, kurios srities marketingo pagalbos reikia? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų situaciją pateiksiu Jums tikslų pasiūlymą, kainą ir terminus