- Produkto (paslaugos) raktažodžių analizė
- Efektyvių reklaminių tekstų kūrimas
- Reklaminių skelbimų Google Ads kūrimas
- Kainos už paspaudimą (strategijos) parinkimas
- Google persekiojančios reklamos sukūrimas
- Google reklamos rezultatų analizė ir optimizavimas
Google Ads (Adwords) reklamų projekto rezultatai: didesnis LEADS’ų (skambučių, el. užklausų, chato pokalbių ir t.t.) skaičius, lengvai matuojami reklamos rezultatai → augantis tikslinių klientų skaičius, didesnės pajamos
Preliminari trukmė: 1 mėn.
Kaina: nuo 286 €
Google reklama
Google reklama – vienas efektyviausių būdų pasiekti tikslinius klientus. Ši reklama internete orientuota tik į tuos žmones, kurie jau ieško tam tikrų produktų, paslaugų. Didžiausias šio tipo reklamos pliusas – už Google reklamą mokate tik tada, kai potencialus pirkėjas paspaudžia ant Jūsų reklamos Google paieškoje.
Tai reiškia, kad Jūs nemokate už reklamos parodymus, o mokate tik už susidomėjusius klientus. Šią Google Adwords reklamą rekomenduoju visiems smulkiems verslams, paprastai neturintiems didelių marketingo biudžetų.
Reklama orientuota į ieškančius potencialius klientus
Google Ads reklama yra efektyvi smulkiam verslui, nes orientuojamasi į jau pirkti subrendusius klientus, t.y. pagal sprendimo pirkti priėmimo procesą Google Adwords reklama orientuota į sprendimų bei alternatyvų ieškotojus:
- Problemos pažinimas ir pripažinimas;
- Informacijos paieška; ← Google reklama!
- Informacijos įvertinimas ir alternatyvų pasirinkimas; ← Google reklama!
- Sprendimo pirkti priėmimas ir pirkimas;
- Reakcija po pirkimo.
Turint ribotą reklamos biudžetą arba tik pradėjus verslą, smulkioms įmonėms reikėtų pradžioje orientuotis į pardavimus orientuotą reklamą internete, o ne į įvaizdinę ar žinomumo didinimo reklamą.
Google raktažodžių analizė – pirmas žingsnis
Nuo ko pradėti? Visų pirma galite patys arba su marketingo eksperto pagalba atlikti produkto (paslaugos) raktažodžių analizę, tam pagelbės Google Keywords Planner ar panašus įrankis. Ši analizė padeda atsirinkti populiariausius klientų internete naudojamus raktažodžius, susijusius su Jūsų parduodamais produktais (paslaugomis).
Google reklamos turinys
Atsirinkus populiariausius klientų ieškomus raktažodžius belieka susikurti atitinkamus Google Ads reklamų tekstus. Tam reikia kelių 30 bei 90 simbolių tekstų, skatinančių spausti Jūsų reklamą. Šie tekstai turi:
- Išskirti Jūsų produktus/įmonę iš konkurentų;
- Pateikti pagrindines produktų naudas/vertes;
- Skatinti klientą spausti, skubėti.
Sukūrus kiekvienam produktui po kelis skirtingus Google reklamos tekstus, galima sukurti skirtingas Google Ads reklamas, išskirstyti reklaminius skelbimus į reikiamą kiekį grupių/kampanijų bei sukurti tinkamus plėtinius (extensions, callouts).
Kiekvienam reklaminiam skelbimui turi būti parinkta efektyviausia kainos strategija, galite tai atlikti eksperimentuodami patys arba pasitelkę jau patyrusio marketingo eksperto pagalbą. Esu “paleidęs” daugiau nei 30 reklaminių Google Ads kampanijų skirtingų sričių klientams, todėl iš patirties žinau, kuri kainos strategija labiau tinkama – tai priklauso nuo esamos konkurencijos internete, Jūsų marketingo biudžeto bei Jūsų verslo srities.
Persekiojanti reklama (Google remarketing / Google retargeting)
Kadangi šiuolaikinio kliento sprendimo pirkti priėmimo procesas dažniausiai užtrunka minimum kelias dienas, t.y. klientas sprendimą pirkti priima ne pirmo vizito interneto svetainėje metu, verta lygiagrečiai su Google Ads reklama “paleisti” Google persekiojančią reklamą. Google remarketing – tai vaizdinė arba tekstinė persekiojanti reklama, kuri rodoma įvairiose klientų lankomose svetainėse tik tiems klientams, kurie jau lankėsi Jūsų interneto puslapyje. Tokios reklamos dėka užtikrinsite, kad Jūsų reklama bus pakartotinai rodoma klientams, kurie atidėjo sprendimą pirkti.
Svarbu paminėti, kad tokia reklama smulkioms įmonėms yra ypatingai kryptinga ir palyginti pigi, nes Jūs mokate tik už reklaminių skelbimų/reklamos banerių paspaudimus. Iš mano praktikos, tokių pakartotinės reklamos skelbimų paspaudžiamumo procentas siekia 0,1-1%, o už paspaudimą galite mokėti apie 0.10-0.99 €, taigi už palyginti mažą kainą gaunate labai didelį savo reklamos parodymų skaičių klientams, kurie jau lankėsi Jūsų interneto svetainėje (pavyzdys iš praktikos, per mėnesį reklama rodyta 44.000 kartų, paspausta 140 kartų, šios reklamos kaina – 18 €). Kuo produkto sprendimo pirkti priėmimo procesas ilgesnis (o šis ilgėja didėjant produkto/paslaugos kainai), tuo ši Google persekiojanti reklama labiau apsimoka.
Google reklama – kaina
Adwords reklama brangsta, kai Jūsų verslo srityje yra labai daug internete besireklamuojančių įmonių, vieno paspaudimo kaina tiesiogiai priklauso nuo šio skaičiaus, bet kiek rodo mano praktika, Lietuvoje yra tik keletas verslo nišų, kuriose Google reklama yra neįkandama smulkiam verslui.
“Paleidus” Google reklamą, būtina kas mėnesį optimizuoti reklamos skelbimus, t.y. ištrinti ar pakoreguoti silpniau veikiančius raktažodžius, pakeisti tekstus į efektyvesnius, patikrinti pasirinktos kainos strategijos efektyvumą bei ieškoti būdų kuo labiau atpiginti paspaudimą neprarandant efektyvumo. Svarbu paminėti ir kokybinius tokių reklamų vertinimo kriterijus:
- paspaudimo procentas (CTR);
- bounce rate (lankytojų išėjimo procentas po pirmos nuorodos atsidarymo);
- Išsikeltų tikslų įvykdymo procentas (dažniausiai rekomenduoju išsikelti šiuos tikslus: “aplankyta kontaktų skiltis puslapyje”, “įsidėta į krepšelį”, “nupirkta”, “skambinta”, “rašyta užklausa”, “spaustas el. pašto adresas”).
Nežinote, kiek konkrečiai galėtų kainuoti Jūsų verslo Google reklama? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų poreikius bei situaciją rinkoje pateiksiu Jums tikslią kainą ir terminus