• Interneto puslapio tikslų nustatymas
  • Svarbių lankytojų poreikių bei naudų išskyrimas
  • Esminių segmentų nustatymas
  • Svetainės titulinio puslapio struktūra (pagal naudas ir segmentus)
  • Meniu juostos sudedamosios dalys
  • Svetainės pritaikymas mobiliems įrenginiams
  • Vidinis svetainės SEO optimizavimas
  • Svetainės tikslų susiejimas su Google Analytics (skambučių, el. užklausų kiekis ir kt.)
  • Svetainės turinio keitimo apmokymas

 

Naujos interneto svetainės kūrimo rezultatai: patogi ir įmonės įvaizdį bei tikslus atitinkanti interneto svetainė, geresnės pozicijos Google paieškoje, didesnis LEADS’ų (skambučių, el. užklausų, chato pokalbių ir t.t.) skaičius → augantis klientų skaičius, didesnės pajamos

Preliminari trukmė: 1-3 mėn.

Kaina: nuo 287 €

Reprezentacinių internetinių svetainių kūrimas

 

Reprezentacinė svetainė – tai elementari įvaizdinė svetainė be galimybės nusipirkti prekę internetu. Rekomenduoju tokias smulkaus verslo svetaines planuoti taip, kad kuo daugiau svetainės lankytojų kreiptųsi į Jus dėl paslaugų / produktų (t.y. kelti tikslą kuo daugiau sugeneruoti elektroninių užklausų, el. laiškų, skambučių bei atėjimų į Jūsų fizinę parduotuvę, jeigu tokią turite. Čia labai svarbu, kad visoje svetainėje būtų tinkamai naudojami Call To Action mygtukai (“Klausk dėl kainos”, “Atsiųsk užklausą” ir t.t.), įvairios formos, aktyvintos skambučių ir el. laiškų nuorodos.

Reprezentacinės interneto svetainės kūrimas su WordPress – gana dažnai taikoma praktika paprastoms svetainėms kurti. WordPress platforma yra vartotojui draugiška interneto svetainių kūrimo sistema, kuria naudojasi milijonai vartotojų visame pasaulyje. Kaip rodo mano klientų praktika, smulkiam ir vidutiniam verslui WordPress svetainės pilnai pakanka.

 

Tinklapių kūrimas

 

Prieš kurdami interneto svetainę su klientu nusimatome šiuos dalykus:

— interneto svetainės tikslai;
— pagrindinių klientų segmentų nustatymas;
— svarbiausių klientų poreikių bei naudų išskyrimas.

Nuo išsikeltų svetainės tikslų priklauso kitų svetainės elementų išdėstymas, turinys ar vaizdas. Kaip ir minėjau, dažniausiai Lietuvoje smulkiam ir vidutiniam verslui rekomenduoju kelti svetainės tikslą, kad būtų pritraukiama kuo daugiau LEADS’ų (skambučių, elektroninių užklausų ir laiškų, vizitų į fizines parduotuves).

Svarbiausių klientų segmentų išskyrimas padeda teisingai susidėlioti klientų poreikius, naudas bei atitinkamai suformuluoti tekstus. Išskyrus didžiausius ir pelningiausius klientų segmentus, reikėtų kiekvienam segmentui išskirti pagrindines Jūsų produktų ar paslaugų naudas bei vertes.

Raštu apsirašius pagrindinių klientų segmentų, klientų pirkimo situacijų bei svarbiausių naudų sąrašą galima logiškai sudėlioti visą interneto svetainės titulinį puslapį, papildomus puslapius, meniu juostą. Čia labai didelę reikšmę turi su Google Keywords Planner įrankiu atlikta Jūsų pirkėjų vartojamų žodžių statistika. Po šios analizės smulkioms ir vidutinėms įmonėms rekomenduoju žodžius, tekstus, kurie labiausiai atitinka klientų naudojamą kalbą ir nevisada sutampa su Jūsų nuomone (pavyzdžiui, Lietuvoje vartotojai daug daugiau ieško “šlagbaumai” nei “kelio užtvarai”, todėl interneto svetainėje reikėtų rašyti “šlagbaumai” arba “šlagbaumai (kelio užtvarai)”). Google Keywords Planner įrankio dėka Jums rekomenduosiu, kokia eilės tvarka surašyti produktus / paslaugas ar jų kategorijas.

 

Puslapių kūrimas su marketingo specialisto pagalba

 

Su marketingo eksperto priežiūra Jūsų naujo interneto puslapio kūrimas taps lengvesnis:

  • Jums padėsiu susiplanuoti svetainės turinį, orientuotą į kliento poreikius;
  • Jums padėsiu atsirinkti šiuolaikišką ir lankytojui draugišką interneto puslapio dizainą;
  • Iš karto Jūsų svetainei pritaikysiu geriausias SEO praktikas;
  • Parūpinsiu visus reikalingus papildomus įskiepius (online chatas, užklausos formos, galerija, SEO ir kt.);
  • Pasirūpinsiu Jūsų svetainės informacijos tinkamu atvaizdavimu mobiliuose įrenginiuose;
  • Iš karto Jūsų interneto puslapiui įjungsiu naudingą statistiką (Google Analytics) bei užprogramuosiu tikslų sekimo galimybes (pavyzdžiui, kiek lankytojų žiūrėjo puslapį “Kontaktai”), taip pat sutvarkysiu kitus naudingus įrankius ateičiai (Facebook pixel, Google Tag manager, Google Ads, Google Search Console).

Nežinote, kiek konkrečiai galėtų kainuoti Jūsų interneto svetainė? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų poreikius pateiksiu Jums tikslią kainą ir terminus