- Facebook reklamos efektyvumo rodiklių nustatymas
- Google Ads reklamos efektyvumo rodiklių nustatymas
- Persekiojančių reklamų efektyvumo auditas
- LEADS’ų matavimo sistema (užklausos, skambučiai, vizitai ir kt.)
Reklamos efektyvumo rodiklių (KPI) nustatymo rezultatai: pardavimus generuojantis reklamos biudžetas, galimybė atskirti efektyvias ir neefektyvias reklamas bei mažinti reklamos biudžetą, didesnis LEADS’ų (skambučių, el. užklausų, chato pokalbių ir t.t.) skaičius → augantis klientų skaičius, didesnės pajamos, didesnis pelningumas
Preliminari trukmė: 1 mėn.
Kaina: nuo 168 €
Reklamos efektyvumas
Daugelis smulkių ar vidutinių įmonių neturi didelių marketingo biudžetų, todėl labai svarbu jau skiriamas investicijas reklamai išleisti itin efektyviai. Tam būtinas reklamos efektyvumo matavimas arba kitaip – pagrindinių KPI (key performance indicator) rodiklių stebėjimas. Kiekvienas reklamos kanalas gali individualius efektyvumo rodiklius, taip pat verta nusimatyti ir bendrus reklamos sėkmės rodiklius.
Facebook reklamos efektyvumas
Facebook reklamų efektyvumo rodikliai priklauso nuo pasirinkto reklaminės kampanijos tikslo. Dažniausiai sutinkamas smulkių verslų komunikacijos tikslas – didesni pardavimai.
Esant šiam tikslui galima vertinti tokius sėkmės rodiklius kaip “kiek, iš paspaudusių ant reklamos lankytojų, paspaudė Jūsų svetainėje skiltį “kontaktai”” ir kt. Jei Jūsų interneto svetainėje yra įmanoma nusipirkti prekę, tai vienas iš rodiklių, be abejo, būtų “kiek, iš paspaudusių ant Facebook reklamos lankytojų, nusipirko Jūsų prekę” bei “kiek, iš paspaudusių ant Facebook reklamos lankytojų, įsidėjo Jūsų prekę į krepšelį”. Šių dviejų skaičių palyginimas leidžia daryti išvadą apie Facebook reklamos konversijas, t.y. koks santykis žmonių ne tik įsideda į krepšelį Jūsų prekę, bet ją ir nusiperka.
Jei Jūsų Facebook reklamos tikslas surinkti susidomėjusių klientų kontaktinius duomenis, tuomet galima būtų vertinti tokius parametrus kaip vieno surinkto kontakto kaina. Be abejo, vertėtų skaičiuoti ir kiek tokių klientų, kurių duomenis gavote iš Facebook Lead Ad reklaminės kampanijos, nusipirko Jūsų produktą/paslaugą.
Šio rodiklio palyginimas su kitais kanalais surinktų kontaktų rodikliais leistų Jums palyginti skirtingų reklaminių kanalų efektyvumą.
Google reklamos efektyvumas
Norint įvertinti Google reklamos efektyvumą, būtina teisingai sukonfigūruoti Googe Analytics, tinkamai susieti Google Adwords paskyrą, paruošti Google Tag Manager, o elektroninėje parduotuvėje – dar ir tinkamai sukonfigūruoti pardavimų fiksavimą Google Adwords/Analytics programose.
Teisingai susiejus visus būtinuosius Google įrankius su Jūsų svetaine, galima skirtingais kampais stebėti Jūsų Google reklamų efektyvumą. Standartiniai Google reklamos vertinimo rodikliai galėtų būti panašūs į Facebook reklamų: “kiek, iš paspaudusių ant Google reklamos lankytojų, paspaudė Jūsų svetainės “kontaktus”” ir kt.
Elektroninėje parduotuvėje vienas iš rodiklių būtų “kiek, iš paspaudusių ant Google reklamos lankytojų, nusipirko Jūsų prekę” bei “kiek, iš paspaudusių ant Google reklamos lankytojų, įsidėjo Jūsų prekę į krepšelį”. Atitinkamai sukūrus tikslus (Goals) Jūsų Google Analytics programoje, visus efektyvumo rodiklius galima stebėti vienoje vietoje. Svarbu atkreipti dėmesį, kad Google reklamų efektyvumą galima matuoti ir raktinių žodžių lygyje – tai leidžia koreguoti reklaminius tekstus, padidinti sėkmingai parduodančių raktinių žodžių biudžetą ir kitaip efektyvinti reklamos investicijas į Google reklamą.
Visus šiuos ir daugiau rodiklius galite susikonfigūruoti patys arba pasitelkti marketingo ekspertą – dirbdamas su klientais visada rekomenduoju iš karto paleidžiant Google reklamą nusimatyti ir susitvarkyti KPI rodiklių matavimą/stebėjimą.
Reklamos atsipirkimas
Vertinti reklamos investicijų atsiperkamumą reikėtų ir persekiojančiose Google bei Facebook reklamose, taip pat bet kokiame klientų kontaktus renkančiame kanale (pavyzdžiui, naujienlaiškiai, pardavimo vadybininkai, Facebook Lead Ad ir kt.). O iš pirmo žvilgsnio paprasta, bet daugumos pamirštama, vieno kontakto kainos analizė gali padėti Jums apsispręsti, kurį reklamos kanalą vystyti, o kurio atsisakyti.
Klientams pageidaujant sudarau atskirą rodiklių lentelę, kurioje galima pildyti bei lyginti pagrindinių reklamos kanalų efektyvumą ir atsiperkamumą.
Nežinote, ar efektyviai leidžiate pinigus reklamai? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų situaciją pateiksiu Jums tikslią Jūsų reklamų efektyvumo nustatymo kainą ir terminus