Karantino laikotarpiu įmonės labai daug dėmesio skiria fizinės prekybos perkėlimui į internetinę. Niekas nežino, kaip karantinas pakeis/pakeitė vartotojų pirkimo įpročius po karantino – ar ji taps pirmuoju pasirinkimu ir po karantino. Bet turbūt kiekviena el. parduotuvė karantino metu išgyvena didesnį ar mažesnį pakilimą.
Pardavimų didėjimo grėsmės ir žalos
Kartais toks pardavimų pakilimas daro didelės žalos:
- nervina pardavėjus didesniu krūviu;
- nervina akcininką, nes pardavėjai už didesnį krūvį prašo daugiau pinigų;
- nervina sandėlio departamento vadovą, nes sandėlyje belekas;
- nervina marketingistą, nes padaugėja besiskundžiančių klientų;
- nervina valytoją, nes ją nervina sandėlio departamento vadovas;
- nervina kurjerius, nes Jūs daugiau skambinėjate jiems;
- nervina Jūsų vaikus, antrąją pusę, nes namie galvojate apie sandėlį ir kurjerius;
<sąrašas nebaigtas>
3x daugiau
Visus nervinimus trigubinkime, jei padidėjus apyvartai nepadidėja atlyginimai valytojai, sandėlininkui, pardavėjams ir jei konkuruodami darome maxi nuolaidas = pelną išlaikome tą patį.
Kas išvengti visų šių žalų, siūlau paslaugą – pardavimų mažinimas.
aka. (Anti-Growth) Shrinking Hacking
Pardavimų mažinimas (Sales Reduction)
Veiksmingai sumažinus pardavimus Jūsų įmonėje:
- pagerės pardavėjų nuotaika;
- akcininkas pasidarys normalus, t.y. koks buvo;
- sandėlio departamento vadovas įprastai gerai ir nepastebimai dirbs savo darbą;
- marketingistas daugiau šypsosis, judins smegeną ir vėl siūlys kosmosą;
- valytoją truputį mažiau nervins sandėlio departamento vadovas;
- kurjeriai beveik visada atvyks laiku ir net vėl pavadins Jus vardu;
- Jūs pradėsite galvoti apie marketingisto siūlomus kosmosus;
<sąrašas nebaigtas>
SUMAŽĖS NE MAŽIAU 20%
Dirbant su manimi garantuoju, kad Jūsų įmonės pardavimai sumažės ne mažiau nei 20%.
ILGALAIKIS POVEIKIS
Garantuoju ilgalaikį “Shrinking Hacking”/”Sales reduction” poveikį, kad pardavimai greitu metu tikrai nepakils
NORMALIOS KONVERSIJOS
Garantuoju, kad pardavimo konversija bus normali arba mažiau nei normali
JOKIŲ TESTŲ
Garantuoju, kad daugiau nebus nė vieno vizualo, teksto, kainos, svetainės išdėstymo testo ir pagaliau grįšite į normalų darbą.
MAŽIAU DUOMENŲ
Garantuoju, kad turėsite mažiau sąskaitų/duomenų apie klientus, todėl Jūsų elektroninės sistemos ir buhalteriniai žmogai turės daugiau resursų
DAUGIAU LAIMĖS
Daugeliu atveju, po “Shrinking Hacking’o” ofise žmonės vėl pradės šypsotis, gerti kavą, suartės bei bendraus kaip iki tol
MAŽIAU KVIETIMŲ Į KONFERENCIJAS/SEMINARUS
Garantuoju, kad sulauksite žymiai mažiau kvietimų į konferencijas, seminarus “pasidalinti patirtimi” ir galėsite susikoncentruoti į darbą, vėl pradėti normaliai rengtis (pvz. vėl nešioti mėgstamą megztuką)
Reikia pagalbos mažinant pardavimus? Skambinkite +370 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt.