Google Ads / Facebook reklamos mokymai pradedantiesiems
Seminaras skirtas tiems, kurie nori pradėti kurti Google ir Facebook reklamas savarankiškai arba sužinoti, ko galima reikalauti iš mokamos reklamos specialistų / rinkodaros agentūrų.
Nesvarbu, ar norite pritraukti naujų svetainės lankytojų, daugiau parduoti internetu, sulaukti daugiau skambučių, ar išlaikyti klientus - Google ir Facebook reklamos gali Jums padėti prisidėti prie verslo plėtros.
Ką mokėsite po mokymų?
- Išmoksite tikslingai investuoti į pardavimų didinimą – mokėsite tik už susidomėjusius klientus (Google reklama)
- Pritrauksite daugiau klientų net su mažiausiais biudžetais
- Išmoksite individualizuoti reklamą savo klientams pagal geografinę vietovę
- Turėdami Google / Facebook reklamos įgūdžius, sutaupysite pinigų reklamos specialisto samdymui
- Po mokymų gausite seminaro santrauką PDF formatu – šios žinios išliks visam laikui
- Mokymų metu turėsite galimybę pasikonsultuoti dėl savo verslo reklamų idėjų
Seminaro metu atsakysime į šiuos klausimus:
- Kaip Google ir Facebook reklama gali prisidėti prie smulkaus ir vidutinio verslo plėtros?
- Kaip matuojami Google ir Facebook platformų reklamos tikslai?
- Kaip kurti Google ir Facebook reklamas savarankiškai? Kaip tinkamai paskirstyti biudžetą?
- Kaip pasiekti reikiamus žmones reikiamu metu?
- Kaip reklamuotis vietiniu mastu? Skelbimų taikymas pagal klientus tam tikrose regionuose ar miestuose arba nustatytu atstumu nuo įmonės ar parduotuvės
Naudodami Google Ads ir Facebook reklamas Jūs mokėsite tik už rezultatus. Išmoksite pasiekti apčiuopiamų rezultatų net su mažiausiais biudžetais – vieno potencialaus kliento (paspaudimo) kaina gali siekti nuo 0,02 €. Sugebėsite patys valdyti savo reklamos biudžetą pagal savo galimybes, koks jis bebūtų – nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių eurų per mėnesį.
Vos per vieną dieną išmoksite net dviejų efektyviausių ir bene pigiausių reklamos kanalų subtilybes už optimalią kainą – mokymų kaina panaši į vieno mėnesio Google / Facebook reklamų administravimo kainą, kurią taiko reklamos agentūros.
Kam skirtas seminaras?
Seminaro turinys orientuotas į pagrindinį Google / Facebook reklamų tikslą – Jūsų verslo pardavimų didinimą tiek elektroninėje parduotuvėje (online), tiek fizinėje aptarnavimo vietoje (offline). Apibendrintai seminaras skirtas:
- Smulkių ir vidutinių įmonių savininkams / vadovams, įmonėje besirūpinantiems marketingo sprendimais bei norintiems patiems pabandyti kurti Google / Facebook reklamas;
- Verslo atstovams, norintiems suprasti apie Google / Facebook reklamas, kad galėtų tinkamai kontroliuoti tuo užsiimančias įmones / freelancerius (norintiems suprasti, už ką verta mokėti ir ko galima reikalauti);
- Samdomiems vadybininkams, atsakingiems už pardavimus, norintiems patiems išmokti kurti Google/Facebook reklamas.
Vieta: vieta bus tikslinama, Klaipėda
Data: data bus tikslinama – 8:00 – 17:30 val.
Programa:
8.00-8.30 registracija, atvykimas
8.30 – 10.00 Reklama internete
10.00 – 10.15 kavos pertraukėlė
10:15 – 12:00 Google reklamos kūrimas
12.00-12.45 pietūs
12.45-14.45 Facebook reklamos kūrimas
14.45-15.00 kavos pertraukėlė
15.00-17.00 Persekiojanti reklama
PS: programa gali neženkliai keistis. Pietūs į seminaro kainą neįeina
Mokymų lektoriai
Aurimas Šumbrauskis – jau 14 metų dirba su skirtingais marketingo projektais skirtingose rinkose: elektronika, baldai, kelionės, telekomunikacijos, žaliuzės ir kt. Kasdien administruoja ir vertina skirtingas Facebook ir Google reklamas. Dėsto marketingą, skaito marketingo pranešimus konferencijose. Skirtingos marketingo patirtys bei aktyvių pardavimų patirtis B2B/B2C segmentuose padėjo suformuoti reikalingas marketingo ir pardavimų valdymo kompetencijas. Daugiau apie lektorių rasite čia.
Detalus mokymų planas
Pagrindiniai mokymų aspektai:
– Google ir Facebook reklamų planavimas;
– Google ir Facebook reklamų apribojimai;
– Google ir Facebook reklamų tikslai ir optimizacijos sritys;
– Google ir Facebook reklamų reklamų grąža;
– Google ir Facebook reklamų biudžeto sudarymas;
– Reklama tiksliniam segmentui (tinkamas auditorijos parinkimas);
– Svarbiausi reklamos rodikliai (KPI) ir jų vertininas;
– Google ir Facebook reklamų rūšių ir strategijų pavyzdžiai;
– Google ir Facebook reklamų vaidmuo pardavimo procese;
– Biudžeto optimizavimas pagal Google ir Facebook reklamų
– Google ir Facebook reklamų kūrimo bei priežiūros perdavimas rangovams (“outsourcing”) – ką vertinti, kokius tikslus kelti;
Praktinė dalis:
– Persekiojančios reklamos principai Google ir Facebook tinkluose
– Google Ads / Facebook Business paskyrų sukūrimas ir kampanijų nustatymai;
– Skelbimų tekstų kūrimas bei skelbimų plėtiniai;
– Kaina už paspaudimą / kaina už konversiją – kaip pasiekti kuo geresnius rezultatus?
– Surinktų duomenų panaudojimas, sprendimų priėmimas, reklamos optimizavimas;
Techninė dalis:
– Savos auditorijos Facebook tinkle (Facebook pixel);
– Tikslių ir panašių auditorijų kūrimas Facebook tinkle;
– Google Tag manager konfigūracija – svarbiausių tikslų matavimui;
Google Analytics:
– Google Ads ir Analytics susiejimas / Facebook srauto stebėjimas per Analytics;
– Teisingų Google Analytics nustatymų parinkimas – duomenų rinkimas ir susiejimas su kitais įrankiais;
– Svarbiausi Google Analytics rodikliai ir ataskaitų kūrimas;
Mokymų metu galėsime peržvelgti dalyvių (savanorių) paskyras. Ne tik suteiksime esmines žinias ir leisime išvengti dažniausiai daromų klaidų, tačiau ir suteiksime resursus, kuriais naudodamiesi galėsite gilinti žinias ateityje. Mokymų dalyviams rekomenduojame atsinešti savo kompiuterius – taip galėsite gyvai pritaikyti teoriją praktikoje.
Mokymų metu taip pat aptarsime:
– Sponsorinti (“boost post”) Facebook įrašai – kodėl tai neefektyvu?
– Kodėl dirbant su nedideliais biudžetais neverta samdyti reklamos vykdytojų iš išorės?
– Reklama konkurentų klientams;
– Paliktų krepšelių problematika;
– Vertimas neatidėlioti;
– Kvietimas veikti (“call-to-action”)
– El. parduotuvių “check-out” problemos ir jų sprendimas;
– Didelio atmetimo rodiklio (Bounce rate) rodiklio sprendimo būdai;;
– A/B testavimas;
– Vaizdinių (banerinių) kampanijų analizė ir optimizavimas;
Registruokitės į mokymus dabar
Vieta bus tikslinama, Klaipėda
Data bus tikslinama – 8:00 – 17:30 val
Registruokitės dabar – užpildykite dešinėje esančią formą.
reikia@marketingo.lt
+370 675 32362
Iki kainos pasikeitimo liko:
(Vietų skaičius ribotas)
Mokymų kaina – 243,76€