Kaip rinkti klientų kontaktus Facebooke?

Facebook reklama su Lead Ads

Sutinku dažną verslininką, kuris ganėtinai liūdnai atsiliepia apie reklamą Facebooke: “neefektyvu”, “skirta tik jaunimui”, “per daug konkurencijos”, “dėl to neauga pardavimai” ir t.t.

Iš tiesų, kiekvieno verslo situacija kitokia, todėl ir vieno universalaus reklamos kanalo nėra ir negali būti.

 

Facebook Lead Ads – kokia tai reklama internete?

 

Daugeliu atvejų tokiems Facebook skeptikams pasiūlau kontaktų rinkimo reklamą Facebooke. Keliose skirtingose verslo srityse mano išbandyta Facebook Lead Ads reklama iš tiesų verta daugelio dėmesio. Šios reklamos esmė – Jūs renkate susidomėjusio kliento kontaktinius duomenis, t.y. galite gauti susidomėjusio Jūsų produktu lankytojo telefono nr., el. pašto adresą.

 

Ši Facebook reklama susideda iš:

  • Paveiksliuko
  • Reklamos teksto, skatinančio paspausti
  • Teksto, paaiškinančio, kad kliento duomenys bus perduoti Jūsų įmonei YYY tikslais ir su klientu bus susisiekta telefonu/ar atsiųstas pasiūlymas el. paštu

 

Tokia reklama, prognozuočiau, turėtų labai tikti ilgesnio apsisprendimo bei sunkiau palyginamiems pirkiniams, pvz.:

  • Automobilių prekyba;
  • Kelionės;
  • Baldai;
  • Konsultacijos;
  • Sporto klubai ir t.t.

 

“Paleidus” tokią reklaminę kampaniją, labai paprasta skaičiuoti jos efektyvumą, Jums tereikia suskaičiuoti, kiek kainavo reklama, kiek surinkote klientų kontaktų, kiek iš jų nusipirko Jūsų produktą – iš šių skaičių galite gauti kontakto kainą bei pardavimo kainą. Atsižvelgiant į tai galite didinti arba mažinti biudžetą ar keisti tekstus/vizualus/auditorijas. Iš mano praktikos vienas kontaktas gali kainuoti ir nuo 0,5 €. 

Domina Facebook Lead Ads ar kita Facebook reklama? Skambinkite +370 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *